wtorek, 19 kwietnia 2011

"z odzysku"

Witajcie ;) 
Przy okazji świątecznych porządków znalazłam w swoim bałaganie wiele rzeczy, które mogą zyskać drugei zycie ;) 
Na razie zrobiłam tylko dwie pary kolczyków i mam nadzieję, że będzie ich więcej i moje stwierdzenie "to mi się jeszcze przyda" wejdzie w życie ;)


 Wykonane z elementów posrebrzanych oraz "bursztynków", które wcześniej tworzyły bransoletkę ;)


 Wykonane z elementów posrebrzanych, szklanych czarnych kul, małych koralików szklanych lodowych i czarnych oraz z zielonych płaskich koralików, które wcześnie również były częścią kolczyka ;)
Miłego dnia ;)
 

3 komentarze:

  1. Też lubię takim właśnie wyszperanym rzeczom nadawać drugie życie :) Bardzo ładne te bursztynki :) Pozdrawiam serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się bardziej podobają te drugie :) w sumie po co szukać nowych elementów, skoro tyle jest wokół nas ładnych drobiazgów do ponownego wykorzystania?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgodzę się jak najbardziej, drugie życie również może być piękne i cieszy !:)

    OdpowiedzUsuń