środa, 20 kwietnia 2011

różności ;)

Witajcie ;)
Dzisiaj kolczykowe różności, które tworzyłam przez ostatni czas ;)

 Moje ulubione z tej serii - stworzyłam podobne dla siebie tak się nimi zauroczyłam ;)
Wykonane z elementów posrebrzanych, czarnego rzemyka i drewnianych koralików.


 Wykonane z elementów posrebrzanych, szklanych kul czarnych i dymnych (w dwóch wielkościach)


 Wykonane z elementów posrebrzanych, szkła weneckiego w odcieniu wg mnie brązowo - fioletowego (choć tak naprawdę trudno mi go określić ;p) oraz wrzosowych szklanych kulek.


Wykonane z elementów posrebrzanych oraz koralików owalnych lampwork w kolorze toffi.
Znalazły już właścicielkę - Panią Zosię, która wykupiła mi połowę zasobów i zamówiła jeszcze więcej ;)


W najbliższym czasie będę dziergać naszyjniki, bransoletki i wszystko inne co zostało zamówione, a jest trochę tego ;D

Miłej nocki ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz