piątek, 6 kwietnia 2012

być albo nie być..

Witam! (z racji tak długiej nieobecności trzeba się przywitać..) 
To straszne co się dzieje z moją organizacja.. 
Przyznam się szczerze, że nie mam czasu na tworzenie. Jedynym sposobem na to, że znajduję czas na wydzierganie czegokolwiek jest złożenie zamówienia.. i wtedy przy okazji coś sobie "skubnę" bo nie potrafię inaczej.. A że ostatnimi czasy jakoś nie zbieram zamówień z różnych przyczyn (zbyt długo by pisać;p) to nie tworzę...

Przechodząc do rzeczy ostatnio wydziergałam bransoletkę dla siebie.. kiedyś ten motyw już się pojawił i zapragnęłam mieć ją ponownie! I tak oto powstała jedna, a potem druga z prośby Joanny, która zapragnęła takową również posiadać:)  Zdjęć nie żałuję - to taka rekompensata za nieobecność ;p


Następnie zrobiłam 2 pary kolczyków :) a to przy okazji "ratowania" kolczyków, które już jakiś czas temu uległy awarii .. (oto ONE - drewniane). 





I to byłoby na tyle..

Ponieważ pewnie już się w najbliższym czasie nie pojawię chciałabym żyć Wam Spokojnych i Radosnych Świąt spędzonych w gronie Najważniejszych Osób :) 

p.s. posłuchajcie Nieobecni - KwiatNieobecni - Pieszczota .. tak z grubsza wygląda moje jedno z wielu zajęć..

Pozdrawiam!

1 komentarz: