piątek, 30 grudnia 2011

Zmiana planów

Witajcie ;) 
Miały być karczochy, lecz niestety jeszcze nie zrzuciłam zdjęć a niestety mam tylko chwilkę..Także dziś zaprezentuję Wam serię bransoletek robionych na krośnie.
 dla Mateusza

 dla Ani
Dla osoby, której nawet nie znam.. zamówienie było realizowane przed osobę trzecią ;) ale nie jest to pierwsze zamówienie tej osoby :) 

Poza tym w przerwie świątecznej znalazłam odrobinę czasu na to, by wydziergać naszyjnik, na zamówienie. Zdjęć jednak nie zrobiłam, ale wzór i kolorystyka była identyczna, jak we wcześniejszych krywulkach. oto ona: 
Dla Marleny
więcej zdjęć TUTAJ

Ponadto życzę Wan udanej zabawy sylwestrowej oraz Szczęśliwego Nowego Roku (ja stety/niestety będę po tej drugiej stronie - ktoś musi pracować aby bawić mógł się ktoś).

Pozdrawiam ciepło :)

2 komentarze:

  1. Naszyjnik bardzo mi się podoba :)
    Szczęśliwego Nowego Roku, spełnienia marzeń życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego co najlepsze na Nowy Rok!!!

    OdpowiedzUsuń